Subject: Riigitee nr 79 km 1,834 ristumiskoha lähteül
From: Andri Põrk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 16:40:02 +0200

Tere

Oleme koostamas Saaremaa vallas Upa külas erakasutuses eratee Upa-Tahula
tee rekonstrueerimisprojekti. Nimetatud teel on olemasolev ristumiskoht
riigiteega nr 79 km 1,834. Rekonstrueerimise järgselt muutub eratee laius
ning liikluskoosseis, mistõttu näeme vajadust ka ristumiskoha
ümberehituseks. Erateed hakkavad regulaarselt kasutama sadulveokid,
rekonstrueeritud tolmuvaba katte laius on 3,75m ja tugipeenarde laius
0,5m. Ristumiskohal ei ole ruumi II tüübi mahasõidu 15m pöörderaadiusteks,
seetõttu oleme manusesse lisatud eskiisil kujundanud pöörderaadiused
vastavalt sadulveokite töördekoridoridele.

Palume ehitusnõudeid ristumiskoha rekonstrueerimiseks.

Andri Põrk | Projektijuht | Klotoid OÜ| Tehnika tn 20, 93815 Kuressaare |
<http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile +372 5257248 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.